Brev:
Forslag til mellemmåltid
16. januar 2017
Alder:
7 mdr.
Forslag til mellemmåltid
Kære Helen
Hent konkret vil jeg høre om du har gode forslag til mellemmåltider om formiddag og eftermiddag til baby på 7-8 mdr.
De må ikke få tykmælk vel?
Jeg overvejer at droppe formiddagsflasken når hun bliver 8 mdr. og erstatte med et mellemmåltid.
Jeg synes ikke rigtig hun kan spise boller endnu. Jeg er også lidt nervøs for at hun får det galt i halsen med sådan et stykke.
Håber du har nogen gode forslag?
Hilsen